zaterdag 8 februari 2014

Zaterdagen

Zaterdag, een dagje even lekker niks. Nou ja niks... Als je kind op voetbal zit dan zijn de meeste zaterdagen gevuld met langs de lijn staan. Gelukkig vandaag zaalvoetbal en konden we lekker warm zitten.
 

Thuisgekomen en met een schuinoog naar de tv, waar manlief schaatsen zit te kijken, bak ik een wortelcake.

Hmm, de kamer geurt al snel naar cake en kaneel. Met een kopje thee in en lekker gebak vieren we de gouden, zilveren en bronzenplak die "onze" Nederlandse schaatsers hebben verdient.
Buiten is het donker en regent het maar binnen moet je het zelf gezellig zien te maken.

Vorige week scheen de zon en hebben mijn man en ik heerlijk gewandeld. Achter ons huis ligt een heerlijk wandelpad maar we gaan er eigenlijk bijna nooit samen wandelen.



Eigenlijk was ik vorige week al van plan een blogje te schrijven maar door alle drukte was het daar nog niet van gekomen. Maar nog wel even nagenieten van de foto's die ik toen heb gemaakt.

 
 

Bijzonder is dat er iemand regelmatig wat teksten in de sneeuw en zand schrijft. Ook deze keer heb ik er een foto van gemaakt. Kies voor Jezus en Jezus is Heer. Het maakt je wel nieuwsgierig. Wie is deze geheimzinnige schrijver?
 
 
 
Hieronder een foto van vorig jaar.
 

 
 
En dit gebeurt er met de druiven als je ze op het aanrecht laat staan. (maar dat vind ik niet erg, ze zijn er om opgegeten te worden).
 
 
 
Goed weekend!
 

1 opmerking:

  1. Leuke blog hoor. Mooi wandelpad en mooie boodschappen zie je daar geschreven staan. ja hier ook schuin oogje naar de Nederlandse schaatsers :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...