dinsdag 25 maart 2014

Karen Kingsbury Vijftien minuten

Karen Kingsbury Vijftien minuten

"Wat heeft een mens eraan de hele wereld te winnen als hij er het leven bij inschiet? Wat zou een mens niet overhebben voor zijn leven?"(Matth. 16:26)

Vele malen heb ik als medewerker van een Christelijke boekenwinkel meegemaakt dat er klanten kwamen om te vragen naar de boeken van Karen Kingsbury Vaak werd er dan ook aan mij gevraagd of ik de boeken van haar ken en steeds moest ik nee verkopen. De boeken zijn erg populair en dat maakte dat ik graag eens een boek van haar zou willen lezen en nu kan ik dan eindelijk zeggen dat ik een boek van haar gelezen heb. Haar nieuwste boek met de titel vijftien minuten. Een prachtig boek over de verleidingen van roem en succes. Nu begrijp ik ook waarom haar boeken populair zijn. Het verhaal is van begin tot het einde boeiend en het leest lekker weg. De karakters zijn geloofwaardig en de gebeurtenissen realistisch. Ja ik ben verkocht en zal zeker vaker een boek van Karen Kingsbury willen lezen.

Vijftien minuten gaat over Zack Dylan. Hij heeft een fantastische stem en krijgt een kans om mee te doen met de populaire televisieshow vijftien minuten. De wereld van succes en roem vraagt grote offers maar Zack doet een belofte dat hem dat niet zal overkomen. Hij zal zichzelf blijven en zich niet laten meeslepen door wat mensen van hem vinden. Hij zal een podium hebben om de mensen iets van God te laten zien. Misschien kan hij zelfs de paardenfokkerij van zijn familie en zijn zieke zusje redden. Van de één op de andere dag staat Zack in de spotlights en is hij de lieveling van het publiek. Maar de kosten van succes en roem blijken veel hoger te zijn dan hij had gedacht. Kan Zack zichzelf blijven of Laat hij zich meeslepen door het succes en roem van mensen Wat mag een droom kosten en wanneer ben je echt een winnaar? Een boek over jezelf blijven en compromissen sluiten.

Karen Kingsbury heeft al vele boeken op haar naam staan en vele daarvan zijn Bestsellers. Haar verhalen staan bekend als levensveranderende fictie. Ze bezit de gave om mensen aan het huilen of aan het lachen te krijgen met haar boeiende verhalen. Ze won al talloze prijzen en sommige van haar boeken zijn verfilmd. Karen en haar man Don wonen in het noordwesten van Amerika met hun zes kinderen waarvan er drie zijn geadopteerd uit Haïti.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...