maandag 9 januari 2012

Mijn geliefd kind,

Ik houd van jou!
Ik heb Mijn eigen bloed voor jou vergoten
om je rein te maken.
Je bent nieuw, geloof dat dat waar is!
Je bent lieflijk in Mijn ogen en Ik schiep je zoals je bent.
Bekritiseer jezelf niet en raak niet ontmoedigd,
omdat je niet volmaakt bent in je eigen ogen.
Dit leidt enkel tot frustatie.
Ik wil dat je Mij vertrouwt,
iedere dag weer, stap voor stap.
Blijf in Mijn kracht en Mijn liefde.
En wees vrij- wees jezelf!!
Sta niet toe dat andere mensen je opjagen.
Ik zal je leiden als je het Mij toestaat.
Wees je mijn aanwezigheid bewust.
Ik geef geduld, vreugde en vrede.
Verwacht de antwoorden van Mij.
Ik ben je Herder en Ik zal je leiden.
Volg Mij alleen.
Wees niet bezorgd over jezelf,
je bent Mijn verantwoordelijkheid.
Ik zal je veranderen zonder dat je het eigenlijk door hebt.
Heb jezef lief en heb anderen lief omdat Ik je liefheb.
Wees niet op jezelf gericht, wees op Mij gericht!
Ik leid, ik verander, maar niet wanneer je het zelf probeert.
Want ik wil jouw krachtsinspanningen niet bevechten.
Je bent van Mij.
Geef Mij vreugde je gelijkvormig aan Christus te maken.
Je enige opdracht is op Mij gericht te zijn en op Mij alleen!
Worstel niet zo, maar ontspan je in Mijn liefde.
Ik wil de vrijheid om je vrijuit lief te kunnen hebben!
Houd ermee op in je eigen kracht te willen doen!
Mijn wil is volmaakt, Mijn liefde is voldoende.
Ik zal in al jouw behoeft voorzien, want Ik heb je lief!
Je Hemelse Vader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...