maandag 4 augustus 2014

Monday Inspiration


Het eenzame boompje achter ons huis


 Inspiratie doe ik meestal op tijdens mijn wandelingen met de hond. Na mijn stille tijd ga ik een eindje lopen door de weilanden en overdenk en bespreek alles wat me bezighoudt en wat me heeft geraakt tijdens het lezen van de bijbel. Zo kan ik de dag weer aan. Zo kom ik op nieuwe inzichten, gebeden en ideeën.


Mijn gedachten worden weer geordend en de bijzondere dingen komen boven drijven. Zoals bloemen die ontspruiten aan het groen. Ontvouwt zich een gedachte of gebed. Vaak vloeit en een blogje uit voort. Hier een gebedsbloem van deze ochtend. Speciaal geplukt voor jou.

Veldbloemen
 
 
Gebed:
 
Heer wilt U ons leiden en bevrijden van wat tussen U en ons in staat.
Mogen we de waarheid kennen: Uw Zoon Jezus Christus en de wil voor ons leven en wilt U dat in ons bewerken. Dank U Heer dat wij dat van U mogen ontvangen. Uit genade schenkt U ons het Leven en werkelijke vrijheid omdat we niet meer voor onszelf leven,
U bent het middelpunt Heer
 
 
 
Vrede en Vreugde
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...